Ännu en skoldag avklarad.

Ja, idag har det varit en vanlig skoldag. Inte som igår. Utan idag hade vi först bild. Vi fick fylla i massa papper. För vi har fått en ny lärare. Manuel heter han. Sen hade vi mentorstid. Vi gjorde typ inge speciellt. Sen hade vi lunch. Det var typ pastasallad. Eller vad man kan kalla det. Efter lunchen så hade jag teknink och Marielle & Sara hade HK. Vi var i datasalen. Och vi skulle typ vara där hela terminen eller nåt. Jag satt bredvid Ebba. Kul det. Jag fattade inte så mkt vad man skulle göra. Typ spara en text och fixa till den lite. Sen skulle man lägga in en bild också. Aja. Tråk. Efter det hade vi SO. Vi hade en ny lärare där också. Greger hette han. Och hela lektionen gick ut på att han skulle lära sig alla namnen. Men Jim förstörde hela tiden. Så till slut så orkade han inte mer så vi fick sluta. Och sen gick vi på rast. Då höll massa på att bryta arm. Så vi kollade lite på det. Sen var det matte som gällde. Vi fick göra nån diagnos. Bara för att kolla hur mycket man mindes. Ja, vad kan man säga. Det gick ju inte superbra. Men inte dåligt heller. En bra dag blev det i alla fall. Om man jämför med hur det bruka vara. Då orkar man ju typ inte göra nåt. Men den här terminen ska jag göra mitt bästa hela tiden. Eftersom det är dom betygen vi får till jul som vi söker på. Jag vill gå naturbruk. Och det har jag bestämt mig för! Japp, det är bara så.

Men nu ska jag ta och läsa lite bloggar (som vanligt), eftersom jag inte har gjort det på jättelänge. Okej det där lät fel. Men aja.

Tänkte ha en bild men hittade ingen rolig. Så det skiter jag i nu!

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0