Helgen som varit

Ja nu är jag hemma hos mamma igen. Vi har varit hos Anneli hela helgen. Det har varit kul. Igår så var vi på badet. Det var jag, Marielle och Sara. Sen var Marcus & Simon där och Linnea & Matilda också. Saras kusin Frida var också där med hennes kompis Marielle. Det var kul. På slutet så var det nån tjej som hade räckt långfingret åt Marielle nr2. Då räckte hon tillbaka. Sen hade ju såklart den tjejen med sig halva världen också. Så dom höll på ock kastade bollar på oss. Sen kom surtanten fram till Frida och frågade varför hon hade räckt långfingret till henne. Då sa Frida att hon hade gjort det bara för att surtanten hade gjort det först. Och surtanten hade tydligen gjort det för att Frida hade stirrat. Det tyckte ju jag var en väldigt bra anledning, men men. Sen for vi hem. Vi åt tjälaknul till middag. Supergott! Sen hade jag och Marielle kul. Vi gjorde videosar. Vi gjorde nyheterna och vädret. Sen mimade vi lite till lite låtar. 

Idag har jag och Marielle kollat på två filmer. Vi har inte gjort så mycket mer. Spelat kort och bara tagit det lugnt. Vi låg en stund på studsmattan också. Mer har inte hänt idag. Nu ska jag läsa bloggar som jag inte gjort på hela helgen. Så ni får ha det så bra så länge.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0