HK

Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Vi hade hemkunskap. Det var faktiskt jättekul. Vi bakade rulltårta. Det smakade mest bara ägg tycker jag. Men det gjorde tydligen alla. Jag var med Ebba. Och våran blev ju klart snyggast. Lite tjock och så men. Vi har ju Rigmor i HK. Och hon är nog inte längre än en meter. Så Malin hade en kul kommentar när hon inte såg vart hon var. Hon ba: Vart är hon. Också satt hon i stolen, men hon såg inte det för hon är ju så kort. Och då började alla att skratta. Ja, komiskt var det. Men nu har jag nyss kommit hem. Jag har fått en sporttop av mamma. Och strumpor. För hon hade vart på stan. Och hon har köpt en bil nu! Jihuu! Ni ska få en bild här.


Ikväll ska jag till pappa också. Och jag har ju ingen data där, så jag kommer inte kunna skriva blogg på hela helgen. Men jag kan berätta sen vad jag har gjort. Jag vet i alla fall att vi ska på storsjöbadet imorn. Och sen hoppas jag på att vi ska äta på kina efter det. Men det är inget bestämt så vi får se. Jag berättar som sagt på söndagkväll eller måndag. Då jag är hemma hos mamma. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar. Om dom har uppdaterat vill säga. Annars blir det nog lite bdb.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0