*•○En dålig rubrik○•*

Hej, jag vet att jag inte har skrivit på nån dag nu. Men jag har helt enkelt inget att skriva om. Jag har inte det nu heller. Men jag tänkte att det vore bra om jag fick iväg nåt inlägg.

Just nu sover alla kattungar, så nu är det lungt och skönt. Idag lät jag dom få vara ute en liten stund. Eftersom alla ska bli utekatter så tänkte jag att det vore bra om dom visste vad gräs och sånt var. Uno kommer nog att få det lite svårt för hans hjärta hålle på att hoppa ur han när han kommer ut. Han verkar ju jätterädd! Men det är ju tur att han inte kommer att få bo själv. Utan Sune ska till samma ställe som han.

Jag sitter nu och kollar på lite kennlar med Shetland Sheepdog valpar. Jag bara älskar den rasen! Dom är perfekt storlek och supersöta även som vuxen. Jag tycker nästan att dom ser ut som en valp vilken ålder dom än är. Jag har bestämt att jag ska spara lite pengar, eller inte lite men. Så när jag känner att jag orkar med en hund så ska jag köpa en liten valp. Det är ju himla mycket jobb med en hund, men jag vill så gärna ha en. Därför så tror jag att jag får vänta tills jag flyttar hemmifrån och har ett jobb. Så att den inte behöver flytta emellan två hem, som jag gör nu.

Jag har bestämt mig! Eller det var ett tag sen men jag har inte berättat. Jag ska gå naturbruk efter nian. Och jag tror jag ska ta hästinriktning. Men jag är inte säker. Isåfall så ska jag gå på Torsta i Ås. Men det blir lite krångligt att komma dit. Bussbyten och så.

Den tjugonde ska ju jag börja på Tanne, jag ser verkligen fram emot det! Det ska bli superkul! Men nu ska jag sluta att prata om det. För när jag väl har börjat där så kommer jag nog prata om det hela tiden. Jag kommer nog ta nåt kort och så då också. Om det är nån som rider där så kan ni ju lämna nån kommentar. ♥♥

Men nu ska jag fortsätta att drömma om min lilla hundvalp :D
Ni får ha det bra så hörs vi sen.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0