6 dagar

Ja, om 6 dagar så sitter jag och kollar på kalle anka. Jag längtar verkligen till julafton. Det känns som om det kommer att bli en rolig jul iår.

Vi fick i alla fall betygen idag. Jag hade sänkts med 15p. Men det gör väl egentligen inte så mycket. Hoppas jag. Jag hade sänkts från VG till G i svenka. Och i nåt av No-ämnena samma sak. Sen hade jag sänkts i teknik. Där jag hade MVG och nu hade jag bara VG. Men sen hade jag höjts i HK från G till VG. Sen var det nåt mer också. Aja, skit samma. Idag efter lunch på skolan så skulle vi kolla på film med klassen. Och Irené hade med sej massa filmer som vi skulle välja mellan. Det var bara typ tecknade barnfilmer. Vi såg på andra sidan häcken. Jag kollade inte så himla mycket. Men det jag såg var inte så himla bra. Vi fick en massa fika då också. Vi fick:

  • Pepparkaka
  • Skumtomtar
  • Polkastång
  • Wienerbröd
  • Clementin
  • Chokladboll
  • Festis
  • Kinderägg

  • Herrå


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0