Bloggar

Hej, jag läser bara tre olika bloggar. Jag vill hitta nån fler intressant blogg som jag kan läsa varje dag. Om du vet nån som du tycker är rolig att läsa, eller om du har en själv så kan du ju skriva adressen i en kommentar. Vore kul att läsa lite. Även om just din blogg inte blir den jag läser varje dag, så kanske jag läser den nån gång ibland. Ja, jag själv skulle gärna vilja ha fler läsare. Men jag vet inte riktigt hur man får det. Nåt tips kanske? Nu ska jag försöka att uppdatera så mycket som möjligt. Då kanske jag hamnar på "mest uppdaterade"listan. Då lär ju fler gå in på min blogg. Och kanske några stannar och fortsätter att läsa. Vore kul det. Så därför kommer jag nog att skriva några inlägg ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0