Dan före dopparedan

Imorn är det julafton! Jippi! Tiden har gått så fort. Det känns inte som att det är julafton imorn.

Idag var jag ju på stan som jag skrev igår att jag skulle. Jag handlade julklapp till Kalle och Kajsa som planerat. Jag köpte också en deo till mig själv. Eller två fakstiskt. Sen fikade vi på domus, varm oboy och en browney. Marielle tog en saffransbulle. Den såg också god ut. Tänkte ta en sån först.

Nu har jag nyss duschat, så nu är jag ren och fin. Eller kanske inte så fin, för jag är osminkad och blöt&lockig i håret. Ren är jag i alla fall. Jag har hunnit dammsugit mitt rum innan jag satt mig vid datan. Tur det för jag skulle inte orka det sen. Men jag är väl så illa tvungen att torka glovet sen ändå. Nu är det snart middag. Lite julmat. Prinskorv, köttbullar och revbenspjäll (?). Mums. För vi ska ju inte äta hos mamma förns på måndag typ. Så då tänkte vi att vi kunde äta lite julmat innan vi far till pappa. Vilket är idag. För imorn äter vi ju där vi firar jul.

Nu ska jag hjälpa mamma att duka lite. Och sen ska jag platta håret och fixa lite på rummet. Så jag skriver antagligen inte nå mer ikväll. Just det! Vi ska klä julgranen sen också. Då blir det riktig julkänsla! Aja, vi hörs, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0