Dansuppvisning

Just nu så är Marielle på dansuppvisning. Jag ska kolla imornkväll. Det ska bli kul. Undra hur det går för henne. Jag kan inte smsa henne för hon har inga pengar på mobilen. Men jag kanske kan ringa henne. Ääh, vi får se. Jag har nyss spelat lite trummor. Det gick ganska bra. Förutom att en trumma saknades. Haha. Men den stog aldeles bredvid. Jag orkade bara inte lyfta dit den. Japp. Jag har ganska tråkigt. För det är bara jag och Linnea här. För Marcus är på stan, pappa och Anneli är borta vid huset och håller på att lägga golv, och Marielle är ju på dans. Men jag får väl sitta vid datorn en stund. Och sen ska jag väl spela lite gitarr. Jaa, nu har jag inte så mycket mer att berätta. Jo, jag har kommit på att jag har mycket pengar för att vara jag. Och för att vara den 6:e. Jag får ju snart pengar igen. Jihuu! Och jag har till och med köpt alla julklappar klart. Men jag ska ju gå ut och äta med Marielle och Sara innan jul. Så det går det ju åt lite pengar för. Men annars är det ju inte så mycket mer. Eller, fika på skolan. Men det köper jag ju inte varje dag längre.

Undra när Marielle kommer hem... Det blir ju till middagen i alla fall. Jo till middag blir det lax. Mums! Och ikväll blir det godis.
Till Marielle: Saknar inte du snöbollskriget? Vi måste ha det igen! Kanske inte idag eftersom det inte är tösnö nu. Men det var ju så himla kul! Vi måste prata med dom om att göra det till en tradition ;) Haha, nerå. Men det var kul.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0