Föräldramöte

Ikväll klockan sju så är det föräldramöte som vi elever måste gå på också. Hmm, tråkigt. För det är i typ två timmar. Just nu har jag inte så mycket att skriva, jag skriver bara för att jag inte har nåt annat att göra. Men jag skriver mer sen när jag har nåt intressant att skriva om. Annars är det bara onödigt. För det är bara tråkigt att läsa ett sånt här inlägg. En sak bara. Imorn så ska jag och Ebba ha en jumpalektion med fyrorna. Det ska bli kul. Vi ska ha spökboll som uppvärmning, sen ska vi köra kinesiska muren. Som avslut så ska vi ha Irrländsk julafton. Den är kul att kolla på. Och enligt Marre och Sara så gillar den klassen att tävla. Så det blir ju bra. Men vi hörs!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0