Ingen skola

Imorn är det ju ingen skola! Vad skönt! Då slipper jag kliva upp så tidigt. Nu kan jag ju sova hur länge som jag vill. Om jag inte blir väckt av Linnea då hon kliver upp så. Jag kan ju också vara uppe så länge jag vill! Men jag blir nog trött ganska tidigt ändå.

Imorn så ska jag, Marielle och Sara äta på kina. Vi gör det i stället för att byta julklappar. Det är mysigt. Sen så sover jag hos pappa. I min nya säng. Kul va?! Det tycker jag att det ska bli i alla fall. Då har ju jag och Marielle ett varsitt rum. Fast det är ju lite tråkigt ändå. För man kan ju typ inte läsa på kvällen för vi inte har nån lampa. Och man kan ju inte göra så mycket annat heller. Så då saknar man nog att kunna ligga och prata med varandra. Aja, det ska bli kul i alla fall. Att få träffa pappa lite. Och få se hur det ser ut i huset. Jag har ju inte varit där på hur länge som hellst. Så det ska bli kul att få se hur det ser ut nu.

Herrå

Kommentarer
Postat av: pech

sv; jag ocksåå, hoppas det börjar snart igen! :D

2008-12-21 @ 22:48:40
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0