Klippt håret

Nu har mamma klippt mitt hår. Det blev lite för kort lugg, men det gör inte så mkt. Det växer ju ut. Jag blev nöjd i alla fall. Det är väl huvudsaken. Haha. Det kommer väl nån bild imorn. För nu är jag trött och ska gå och lägga mig. Imorn blir det städa,städa,städa. Men snart är det julafton, och jag längtar!  I fredags eller när det nu var, så var jag på stan med mamma. Jag fick en klänning. Den var lila och med en rosett fram. Jag ska ha den på julafton i stället. För jag tycker inte att det är nåt måste med att ha rött på julafton. Jag ska nog ha den på nyår också. Tycker att den passar till då lika mycket som på julafton, om inte mer. Aja, nu är jag ganska nöjd. För nu har jag nya kläder och ny frisyr. Så nu är det bara rummet som ska städas. Det är det enda som jag har kvar. Det kommer bli tråkigt, men det behövs ju. Aja nu är jag jättetrött. Så nu går jag och tvättar bort sminket. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg :)

2008-12-22 @ 20:28:35
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0