Lösögonfransar

Det är fan assvårt att he på sig lösögonfransar. Men jag får väl träna. Idag/ikväll ska jag ha lösögonfransar. Hoppas dom sitter. Aaa, kul är det. Men det är oskönt att blunda. Men man får ju vänja sig. Men jag ska ju inte ha det varje dag precis. Typ bara vid speciella tillfällen. Ikväll blir det ju kul. Tänk er, redan 2009. Det här året har gått snabbt. 

Nu sitter jag och Marielle vid en varsin dator. Hon kollar på kändisar, och jag skriver blogg. Linnea tjatar på att få sitta vid en dator. Hon vill spela spel. Men det får hon tyvärr inte. Knäck har Linnea och Anneli gjort idag. Mums. Och ischoklad hade dom gjort. Gott, gott. Det kanske kommer nån bild sen. För nu när det är nyår så vill man ju ta lite kort. Så vi får se hur det blir. Men nu ska jag logga in på msn, och kolla lite bloggar. Gott nytt år om jag inte skriver nåt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0