Silikon

Japp, rolig rubrik jag vet. Jag har köpt nån spray. Det är typ för att få rakare hår, och skyddar mot plattång. Så den verkar bra. Men det är så att jag måste gå ut och spraya. För det blir aldeles halt på golvet när jag har använt den. Så jag och mamma tror att det är silikon i den. Eftersom det blir så halt. Så nu har jag nyss kommit ut från balkongen efter att ha sprayat silikon i hela håret. Jag har i alla fall väldigt lent hår, och fingrar för den delen. Aja...

Idag är det ju ingen pilates. För den har slutat. Men jag kommer inte precis längta efter det. Nånting jag däremot kommer att sakna efter onsdag är ridningen. Det är sista gången på onsdag. Då ska vi fika efteråt. Och jag behöver inte ha med mig nåt. För dom skulle bjuda på det. Bra! för jag skulle inte orka baka nåt nu. Efter den här helgen så är jag ju nästan less. Men det är ju ganska kul ändå.

Idag så kollade vi på film på två av lektionerna. Dom är ju inte precis bra. Men det är ju roligare än att ha en vanlig lektion. Jaa, sen hade vi jumpa den sista lektionen. Det var ju ganska kul. Vi körde terminator mot 9A. Men dom fuskade hela tiden, vilket inte var så kul. Aja, jag tror vi vann ändå. För man fick extra poäng om det andra laget fuskade. Så vi fick ju ganska många poäng.

Nu kände jag att det blev ett ganska långt och tråkigt inlägg. Aja, det får ni ta. Vi hörs!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0