Stan

Idag var jag och Marielle på stan. Jag köpte ett par jeans. Nöjd blev jag. Jag köpte också massa smink. Ögonskugga, rouge och lösögonfransar. Och födelsedagspresent till Marielle köpte jag också. Hon vet vad det är, men jag tänker ändå inte skriva det här. Nu har jag precis kommit hem. Och nu väntar jag på att Marielle ska logga in på msn och skicka bilderna som vi tog igår. Ni kanske får se nån. Fast en liten. Här är i alla fall jeansen som jag köpte idag. Och tröjan jag har är den som jag köpte i sundsvall.

Man kanske inte ser jeansen så bra. Men man ser ju lite grann. Tröjan är jag väldigt nöjd med i alla fall.  Nu loggade Marielle in, så nu ska jag väl chatta med henne antar jag. Jag skriver mer sen. Och nån bild blir det väl då också.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0