Träningsverk

Hej, hej!
Idag har jag träningsverk. Superkul, host.

Jag var faktiskt ut och fotade lite igår. Men det blir inga bra bilder, för det är ju mörkt när jag kommer hem från skolan. Så då måste man använda blixt, och då blir det så bleka bilder. Men om jag inte gör det så blir dom antingen för ljusa eller suddiga. Så det går inte så bra. Men nåt bra kort kanske det blev. Vi får se om jag lägger upp nån i slutet av inlägget.

Ååh! Det är bara 15 dagar till julafton. Dom dagarna kommer ju att gå jättefort! Tur att jag har köpt julklappar redan. För nu såhär innan jul så går tiden alldeles för fort. Men på fredag så slutar vi skolan efter lunch. Så då far jag och Marielle in till stan och handlar kläder som vi ska ha på julafton. Kul, kul. Men sen när vi ska äta middag på stan, typ om nån helg, så tror jag att jag måste få mitt barnbidrag i förväg. För fyra dagar innan julafton är ju lite sent tycker jag. För då har man ju inte andvändning av det.

Imorn sätts betygen i alla fall. Så då ska jag väl göra ett gott sista intryck. Smöra lite för lärarna. Näe, det är nog inte min grej. Vi har i alla fall spanska till imorn. Men det är typ bara fem verb, och typ fyra av dom kan jag redan. Så tills imorn ska jag lära mig en glosa. Det lär jag ju klara i alla fall. Imorn kanske vi får veta vad vi fick på massa prov också. Men just det, jag ska ju prata om andra världskriget med Greger imorn också. För jag har redan G i historia, men han tyckte att vi skulle satsa på ett högre betyg, så vi får ju hoppas på att det går bra.

Men nu ska jag kolla på 2½ men. För det har börjat redan. Men jag kan skynda mig att ladda upp bilderna. Här kommer dom.



Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0