27/2 -08

Nu har jag följt "modet" och skaffat mig en blogg. Jag vet inte om jag kommer att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så ofta som möjligt.

Idag var jag till tandläkaren, jag kan ju inte säga att det var en höjdpunkt men. Jag hade iallafall inte något hål. Jag tycker att det här banangrejset man får på tänderna är döäckligt, men idag fick jag faktiskt inget sånt. Sen när jag kom tillbaka till skolan så hade vi svenskaprov. Det gick bättre än förväntat. Efter vi hade gjort provet så fick vi sluta, då gick jag och Marielle hem till henne och fikade. Sen spelade vi trummor. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på väldigt länge. Kul var det, för Marielle äger på trummor!

Så nu har Jennifer Lopez fått sina tvillingar. Jennifer Lopez är min största idol, bara satt ni vet. Jag kommer nog att skriva en del om henne, så det är bara att vara berädd. Här kommer några bilder på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0