Kvällom

Nu är jag äntligen hemma. När jag red så gick det bättre än förväntat. Hillan lyssnade på mig (nästan) hela tiden. Sen åt jag, det blev köttgryta och ris. Efter det skulle jag baka morotskaka. Det var svårt men jag klarade det iallafall. Man får ju hoppas på att lärarna är på svullhumör imorn ;D Och att dom gillar morotskaka. 

Nu sitter jag och chattar med Frida Bogg :D Ska nog gå in på bdb en snabbis också. Jaa, nu loggade Sara in, måste chatta med hon! Sen ska jag läsa Marielles blogg också. Faan, jag måste städa mitt rum... kollade just på mitt skrivbord :/ Orkar inte det... Frida sa just att hon ska till Kastal imorn. Ska ju bli kul... om jag träffar hon, vill säga. Aja, nu orkar jag inte skriva nå mer.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0