Hemma

Såg nu att jag hade råkat publicera samma inlägg tre gånger, men nu har jag tagit bort två. Nu är jag i alla fall hemma. Igår när vi åkte bil så var det världens bilkö. Vi stog i kö i tre timmar. Så vi kom hem lite senare än förväntat. Nu ska jag berätta hur hela semestern har varit.

Onsdag: Vi åkte bil hela dagen till campingen på skara. Sen som vi där.
Torsdag: Vi var på skara sommarland hela dagen och badade. Sen åkte vi till Göteborg och sov på ett hotell där.
Fredag: Vi var på Liseberg hela dagen, superkul! Plus att pappa fyllde år. Sen sov vi på samma hotell.
Lördag: Vi shoppade hela den här dagen, eller i alla fall en stund, sen for vi till samma hotell och sov där.
Söndag: Vi var till smögen, där badade vi och solade. Sen sov vi på samma hotell igen.
Måndag: Vi åkte bil till Örebro och på vägen stannade vi och badade i Vättern. Sov på hotell i Örebro.
Tisdag: Vi var på Gustavsvik badet. Det var kul. Sen for vi hem. Och kom hem halv två på natten.

Jag kommer ladda upp några bilder sen för jag har inte fått dom än.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0