Nyss duschat

Nu har jag nyss duschat. Inte så intressant kanske men. Jag ska väl inte prata om det hela inlägget, men rubriken fick vara så i alla fall.

Jag är ju hos mamma nu. Hon har nyss bokat tåget till Piteå. Vi åker den tolfte klockan elva på kvällen. Precis den dagen som mamma fyller 45 år. Så innan vi far så kommer det nog vara ganska många hos oss. Så jag tror jag får packa nån dag innan. Vi kommer att vara i Piteå i en vecka, eller rättare sagt fem dagar. Vi bor ju hos Leif, kul att träffa morbror lite.

Jag tycker att jag har kommit in i mitt bloggande nu. Jag bloggar mest varje dag. Jag hoppas att det är många som läser min blogg. För det vore ju lite tråkigt om jag skulle skriva varje dag utan att nån skulle läsa. Men det är skönt att få skriva av sig lite ibland.

Men nu ska jag läsa lite bloggar, jag antar att jag skriver mer imorgon om jag har tid.

Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0