Sist jag skrev...

. . . så
Blev det inte ett så långt inlägg. Jag tänkte faktiskt skriva ett långt, men då kom ju Linnea på att vi skulle åka till stan och handla födelsedagspresent till mamma. Så då fick jag ju kryssa allt på datorn direkt för bussen gick om tio minuter då. 

Jag handlade ett halsband och en sån här klämma som man kan sätta fast kort eller papper på. Linnea handlade en stor solhatt. Och när vi kom hem så gjorde vi egna kort. Så nu har jag pysslat på med det i nån timme. Det blev lite jobbigt på slutet. Men det får man tåla.

Jag har insett att det här inlägget inte blev så intressant men det får ni tåla.

Men nu ska jag gå och vara lite social med mamma som nyss kom hem från en cykeltur. Leka lite med kattungarna ska jag också göra, för dom har nyss vaknat. Jag lär väl skriva imorn om inte tidigare.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0