Sommar

Nu har verkligen sommar'n kommit. Det är ju supervarmt ute nu! Jag har nyss kommit till pappa. Idag var jag och mamma ner till sjön och badade, solade, badade och solade igen. Det var så v a r m t så man var ju tvungen att bada. Men när vi var på Lövstabadet så brände jag mina a x l a r . Så nu kan jag inte sola mina axlar, för jag vill inte riskera nåt. Imorn ska jag, Linnea, pappa, Marcus, Marielle och Anneli till forsaleden och bada. Det ser jag verkligen fram emot. Efter det tror jag att vi ska grilla. M u m s ! Och imornkväll ska vi nog äta ost och kex. Det älskar jag!

Snart ska Anneli komma. Hon skulle ta en promenad med Charlie. Aja jag skriver mer typ imorn eller nåt.  :D

Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0