Sovit gott

God morgon!

Ja, rubriken säger ju ganska mycket om vad jag har gjort. Sovit gott. Ja det är ju första natten på en vecka som jag sover i min egen säng. Och det var superskönt. Jag ska snart äta frukost. Och sen kanske vi skulle på stan om pappa pratade sanning igår kvälls. Jag hoppas det. Men jag ska försöka att inte handla nåt. För jag ska spara det till Göteborg. Där är det ju betydligt större, och fler affärer. Jag har bestämt mig för att köpa ett par guldörhängen. Eller två par om jag har råd. för jag har ett örhänge i guld för det andra tappade jag på badet för längesen. Jag har ju fem hål, så altså behöver jag fyra örhängen till.

Oj! Jag såg nyss att min blomma håller på att dö! Jag måste vattna den! Men jag skriver kanske sen, för jag ska ju äta frukost också.

Det får bli en bild också. När jag hoppar. =)


Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0