Exponor

...eller hur det stavas?

I alla fall, så har jag varit där idag. Jag köpte mig tre par nya trosor, sen så blev det inte så mkt mer. Förutom säkert en halvtimmes masage eller mer. S u p e r s k ö n t ! Typ halv fem så var jag jättetrött i mina ben och i min rygg. Det var vi alla. Så vi orkade inte stanna kvar och se b.l.a Sebastian Krantz från talang. Som då började kl 18:00. Så vi åkte hem och åt middag. Och nu sitter jag då här, med nya  s k ö n a  trosor och ont i hela kroppen. Men roligt var det, och det är ju huvudsaken. Jag har insett att jag är väldigt dålig på att skriva långa inlägg. Som nu, jag hade skrivit om i stort sett hela dagen, men ändå så blev det så kort. Och det tog bara stopp i huvudet. Du får hjälpa mig att komma på vad jag ska skriva om. Jag har ingen fantasi när det gäller sånt här. Aja, det fick väl bli ett kort inlägg idag  i g e n  då. Herrå!

Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0