Första doppen för i år

Idag efter skolan åkte jag, Marielle och Sara till sjön för att bada. Igår var första doppet, men det var så varmt idag så det fick bli ett till dopp. Det är ju ganska varmt i storsjön tycker jag!

Efter det låg vi och solade en lång stund, och Sara tog kort på mig och Marielle. Det är Marielle som har bilderna så jag kan tyvärr inte ladda upp nån här. Men om ni promt vill se dom så kan ni ju gå in på Marielles blogg. Där finns två bilder på oss.

När jag sen hade ätit middag så skulle jag packa. Jag ska vara hos pappa från idag till på Söndag. När jag hade kommit till pappa så kom Marielle, vi hade lite roligt. HAHA!

Aja, nu börjar jag få lite ont i huvudet, för jag har ingen lampa på, så jag måste anstränga mig mer för att se tangenterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0