Sola och Bada

Idag har vi varit till Önsjön och badat. Jag kan ju säga att det var VÄLDIGT varmt! Först solade vi lite, sen gick vi ner i vattnet som var skönt. Väl nere i vattnet så simmade vi till andra sidan, fast vi vände när det började komma äckliga grejer på ytan. Jag trodde faktiskt att det skulle vara jobbigare än det var. Efter det solade vi lite till, då blev vi jättevarma så vi gick ner i vattnet, som då känndes kallare än Storsjön. Då simmade vi bara en kort bit, men skönt var det. Jag glömde att säga vilka det var som var med. Det var jag, Linnea, Pappa, Marielle, Marcus och Anneli. Nu har jag nyss kommit hem och har precis duschat. Snart kommer Marielle och dom för vi ska grilla.
Jag kanske skriver mer sen om jag har tid.

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg.<3

2008-06-07 @ 18:19:24
URL: http://neabrorsson.blogg.se/
Postat av: Vi

Besök gärna våran blogg - vi besöker din! Och vi gillar det vi ser.

2008-06-07 @ 21:12:01
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0