Grattis!

Idag fyller jag 14 år. Allt började med att jag vaknade av att mamma och Linnea kom och sjöng. Då fick jag bulle och saft, och såklart paket. Jag fick ett presentkort på att ta hål i örat av mamma. Jag fick också två böcker och pengar av henne. Av Linnea fick jag pyssel. Och av båda fick jag toffifee eller hur det stavas. Sen kom Marielle och då fick jag ett presentkort på Glitter. Sen åt vi lite marengswisch, det var gott! Sen spelade vi lite svarte petter. Efter en stund så kom Birgitta, Jonathan och Karolina. Av dom fick jag pengar. Dom tyckte det var svårt att köpa nåt åt mig så jag fick pengarna istället. Då gick Marielle hem. Och då åt jag marengswisch igen. Sen kom momma, Lena, Eileen och Liam. Och jag måste ju säga att Liam är för gullig! Han hade jättekul när han "spelade" blinka lilla stjärna. Han sjöng iallafall den låten. Sen skulle dom hem. Och då gick jag ner och packade. För jag skulle till pappa. När jag kom till pappa så fick jag ett stort paket av han. Det var högtalare till min data.
Bilden nedan är en av högtalarna som jag fick.
image11

Imorn har jag prao. Jag ska till Dungens dagis. Det ska bli kul, hoppas jag! Jag kommer vara ute mycket, så täckbyxer kommer jag att ha med mig. Jag börjar inte förnst klockan tio, så jag får sovmorgon. Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0