Pärsåsen...igen

Jahapp, nu har vi varit till Pärsåsen igen. Den här gången var mycket roligare! Vi gjorde ett hopp som vi skulle hoppa i. Men då kom en surgubbe och sa att man inte fick det. Och att om han såg ett hopp där igen så skulle vi bli portad föralltid. Jaha ja, så åkte vi en bit ner och där gjorde vi en egen liten väg på sidan av banan. Och det tog tvärstopp. Så vi lådsades att vi hade fullt med snö i skon medans han åkte förbi med skotern. Då sa han att vi var tvungen att akta oss för vi satt mitt i banan, men vi satt ju på sidan om. Sen när vi nästan var nere så knöt Marielle fast sin konstiga "snowracer" i min normala snowracer, vilket var läskigt. Men det gick bra. Marielle hade också en viss tendens att "köra på" en liten kille. Även att det var han som körde på henne. Men men... Sen skulle vi åka hem. Linnea satt mittimellan mig och Marielle. Och hon var lite störd, för om jag tex nöp hon i näsan, så gjorde hon det på Marielle. Så Marielle ba: Julia, ge Linnea en godis. ;) För vi hade köpt godis påvägen. Så jag gjorde det, men inte gav Linnea Marielle nån godis. Och nu har jag nyss duschat. Snart kommer Marielle, Marcus och Anneli, och då ska vi rackletta (stavning?). Efter maten ska jag och Marielle ha väldigt roligt och göra videos. Ta kort också tror jag :D Aja herrå jag kanske skriver lite om ikväll sen. Kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0