Hos mamma

Som ni redan vet så är jag hos mamma nu, vilket jag kommer att vara typ hela sommarn. Här hos mamma har jag ingen bra dator, så vi får hoppas att det går att publicera inlägget. Därför skriver jag inge ofta när jag är här.

Idag är Linnea och mamma på jumpatävling, dom kommer inte hem förnst ikväll ganska sent. Så idag ska jag vara med Marielle, sen ska jag äta med pappa (kanske Marielle och dom också, jag gissar på det). Och ikväll ska vi ha tjejkväll igen, och då ska Sara vara med också. Då kommer vi svulla... igen.

Jo ni vet ju att Kajsa har kattungar i magen, och nu har dom börjat röra på sig jättemycket. Så nuförtiden brukar jag lägga mig bredvid henne i sängen och bara ha handen på magen. Det är jättemysigt. Det känns jätteväl att det är små kattungar därinne som rör på sig.

Hade jag vart hos pappa så hade jag avslutat med en bild på Kajsa nu, men det går ju inte för att vi har inte några bilder här hos mamma. Så ni får nöja er med att få lite tråkig text idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0