Kattungar i Kajsas mage

Kajsa har små kattungar i magen, jättekul! Så om ca 4 veckor får vi kattungar! Nu är hon mycket tröttare och äter mycket mer. Men det hör ju till. Hennes dagliga rutin nu är att hon sover mkt äter lite, sen går hon ut en stund, och sen kommer hon in och äter igen, och sen går hon och lägger sig igen. Det är jättekul att kolla på Kajsa när hon går, för hela magen guppar runt. Jag som tyckte att hon nyss själv var en kattunge. Det går så fort. Snart har vi små kissekatter som springer runt och busar här. Jag längtar såå! Aja nu ska jag ta och göra mig iordning för Linnea ska ha jumpa uppvisning idag som jag hade tänkt att kolla på.

Ja, om ni bor i östersund så kan ni ju säga till om ni vill ha en kattunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0