Sista april

Igår var det ju sista april. Jag och Marielle sket i att fara och kolla på majbrasa. Men några raketer hörde vi. Istället satt vi och kollade på film det fick bli "when in rome". Vi hade lyxat upp oss framför teven, vi hade ost&kex, chips, kexchoklad, och glass. Så nu blir det att träna. Vi hade ju också dricka, men den tog slut efter typ halva filmen. Så vi tog med oss en tjuga och cyklade till shell. Men då kostade såklart drickan tjugofem kronor. Så vi fick cykla tillbaka och hämta en femma, och sen cykla dit för att köpa drickan. Jag kan ju säga att den drickan behövdes! Sen kom vi tillbaka och fortsatte att kolla på filmen. När den var slut så satt vi oss vid datorn en stund. Sen gick vi och la oss, då hade vi lite tjejsnack. Sen somnade vi, och nu har vi vaknat. Så nu ska vi väl göra lite frukost, och kanske kolla på en till film.

image25
En bild jag gjorde i paint, jag tog några bilder från då vi hoppade studsmatta. Marcus hade ju finast stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0