Skola

Så nu är jag klar, jag har nyss packat jumpakläder. När jag väl hade packat så kom jag på att vi har ju ute idag! Så det var ju bara att packa om. Jag hittade inte mina gråa mjukisbrallor, så jag fick ta dom vita. Dom kommer nog inte vara vita när jag kommer hem. Till frukost åt jag nudlar och en macka och juice. Det var gott. Men jag är typ övermätt nu eller nåt . Haha. Jag ska iallafall möta Sara vid pizzerian kl 08:00. Marre ska till tandläkaren, så henne träffar vi först på NO:n. Lyllos henne som slipper slöjden. Jag ska rita mönster på en t-shirt. Men jag måste rita till båda så vi kan börja sy nästa gång. Jag tror inte att vi kommer hinna klart med t-shirten innan sommarlovet. Men nu börjar klockan bli mycket så jag måste ta och cykla nu, så jag kommer i tid till Sahara. Aja bye bye lingonpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0