Första temadagen

Idag har jag bakat lussebullar! Mums! Det var ju supergott. Men innan fick vi gå och handla allt som vi behövde för idag, imorn, och på torsdag. Imorn ska vi i alla fall göra pizza. Det ska bli gott. Sen ska vi ha nån efterrätt till den men vi vet inte vad än. Vi ska också kolla på film imorn. Rattatouille (?). På torsdag skulle vi tydligen vara i datasalen också. Hmm...

Efter skolan idag så följde Ebba med mig hem. Men vi stog bara i hallen för hon skulle ju till sin buss. För vi fick sluta kvart över, och hennes buss gick kvart över. Så den missade hon ju. Så nästa buss gick tjugo i. Så hon följde med mej en stund. Japp, kul.

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket. Det är ju tisdag så det är ju inget speciellt. Inte för min del i alla fall. Men Linnea har fullbokat. Jumpa och teater. Så hon äter middag ganska sent. Eller sent för att vara oss. Aja, nu ska jag kanske plugga till fysikprovet som vi har på fredag. Om jag orkar. Jag tror jag ska läsa lite bloggar först.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0