Ingen bild

Idag hade vi ingen bild. Och eftersom det var sista ämnet idag så fick vi sluta tidigare. Skönt! Jag tänkte skriva lite manus. Jag har kanske inte berättat det. Jo jag ska skriva scen 3 på våran fina teater. Aja, i alla fall så tänkte jag ju skriva lite manus. Men jag kom inte på nån bra början. Så jag skickade ett mejl till Alma, och frågade efter en bra början. Så vi får ju se när man får svar. Aja. Det hade ju väldigt mycket med att vi inte hade nån bild. Blablabla. Vet inte vad jag ska skriva.

Jag ska ju till Marre ikväll. Kul ska det bli. Vi ska testa massa nya kortspel. För vi har köpt en kortspelsbok. Jag ska ta med mej en kortlek för på vissa spel så behövde man två kortlekar. Det ska ju bli kul att få lära sig lite nya spel. För jag själv har ju ingen bra fantasi när det gäller kortspel.

Just nu håller mamma på och bakar. Hon skulle baka två långpannekakor till helgen. För då har linnea jumpatävling. Hoppas det går bra. Dom har jättefina dräkter nu. Dom har skaffat nya. Så nu har dom grön/svarta dräkter i typ sammet. Superfina tycker jag. Jag tror jag ska kolla på dom en dag. Eller i alla fall en stund. För jag vill ju hinna vara med Marielle lite också.

Halv tio den 27 februari 2008 så skapade jag den här bloggen. Jag fattar inte att det har gått så snabbt. För jag tycker jag nyss har börjat skrivit blogg. Men det har jag tydligen inte. Aja snart 9 månader sen. Det känns mycket.

En hälsning från Kalle:
  vb'vc x       8ugc uujhhhh srfnngf              gddddddddddggfgrt456yn  u  uuu     iii9iojk

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0