Bio




Hejhej
Det blev aldrig att jag skrev igår. Men jag tyckte att bion var bra. Den var jätterolig! Och det tror jag att Sara tyckte också. För hon skrattade ju så hela världen hörde tror jag. Simon och Jim var också där. Hörde att dom skrattade lite också. Jag skrattar inte så högt när det är nåt roligt. Men jag skrattar. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Inga planer för dagen alltså.


Igår laddade jag ner nyaste msn också.
Den är superrolig. Visningsbilden är på vänster sida.Och allt ser typ annorlunda ut.
Och nu är jag tillgänglig istället för online.

Aja, jag tyckte att det var lite roligt i alla fall!
Men nu ska jag ta och äta lite frukost.

Men jag måste bara säga en sak. Om jag inte skriver på länge så kan det vara för att internet inte funkar. För ibland är det helt stopp. Då funkar inte internet på jättelång tid. Och ibland kan det funka efter tio minuter. Så vi får väl se hur det blir. Men då vet ni anledningen i alla fall. För jag försöker verkligen att skriva så ofta som jag kan.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej. Har skickat ett sms till dig. Ring mig!

2008-10-04 @ 12:39:37
Postat av: Lovisa

haha, nya msn såg ganska udda ut ;D

2008-10-04 @ 16:00:07
URL: http://www.blodgrape.se
Postat av: Lajpe och Emmis

Coolt :D

_____________

Vill du få gratis presentkort hos Gina Tricot, Jc eller H&M?

Anmäl dig då på Gratiskläder och börja skrapa ihop poäng som jag!

Det 100%gratis och det finns inga dolda kostnader.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11309

2008-10-04 @ 16:05:34
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0