Bio...igen

Japp. Som rubriken säger så har jag varit på bio igen. Det var jag, mamma, Linnea, Birgitta, Jonathan, Karolina, Håkan och Stefan. Det har varit kul. Sen for vi hem till oss och fikade lite. Jag, Jonathan och Håkan hade inte så mycket att prata om. Så det var väldigt tyst. Så kul var det när mamma sa att det var fika. För då är det lättare att komma på nåt att prata om, när dom ändå pratar. Men det har i alla fall varit väldigt kul. Skrattat har jag gjort i mängder. Haha! Sen har Linnea fått sitt paket från jultidningarna. Sumodräkter! Så vi har gått runt och varit asfeta. Superkul det med. Så då har jag också skrattat massa. Japp... Nu sitter mamma och Linnea och kollar på teve, medans jag sitter här.

Jag har tänkt på en sak. Förut skrev jag alltid dagbok. Varje kväll så skrev jag om vad jag hade gjort på dagarna. Men när jag skaffade en blogg så har jag slutat att skriva dagbok. För nu skriver jag ju vad jag har gjort på dagarna här i bloggen. Men nu kan jag ju inte skriva om typ privata saker. För hela min släkt kan ju typ läsa. Och massa andra också. Så inte så mycket privat blir det.

Nu ska jag chatta med nån rolig. Om jag hittar nån att chatta med förståss. Just nu verkar det inte vara några inne. Inga roliga alltså. Vi får se. Jag kanske ska gå och lägga mig snart också. Vi hörs!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0