En helg med pappa

Nu har jag varit hos pappa en helg. Vi har hållt på med huset idag. Det har varit ganska kul. För jag hade inte sett alla nya väggar. Nu ser man hur stort rum man får.

I fredags så var det ju spökvandring. Det var kul. Men ganska drygt tillslut. Jag fick ju bara gå runt runt hela tiden. Några gånger så blev jag jätterädd. Men jag tyckte det var kul att alla blev rädd. Det gick bra i alla fall. Vi fick äta hur mycket som hellst. Vi fick gratis korv, saft, bullar, kakor, chokladbollar. Det var gott. Aja, vill ni veta nåt mer så är det bara att fråga. För jag kommer inte på vad jag ska skriva. Så fråga på.

Nu ska jag gå och ta en dusch. För det behöver jag verkligen.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0