God middag!

Haha! Jag åt korv och mos. Vad åt du? LOL

Igår på ridningen så blev det hoppning i alla fall. Det var roligaste lektionen på hela tiden jag har ridit! Men det var för att det hände nåt hela tiden. Jag har ritat en bild på paint. Jag hoppas att ni förstår. Men alla gröna prickar är koner. Och det gråa är bommar. Och det gråa med svart är hinder. Det röda är där jag travar och det mörkröda är där jag galopperar. Pilarna är bara till för att ni ska veta åt vilket håll vi red. Det var ganska svårt! Men kul var det. Man fick styra och hålla på hela tiden!


Mellan dom två volterna så var det skänkel vikning. Och sen var det skänkelvikning efter den sista volten också.

Det var superkul i alla fall!

Herrå!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaså, du rider du också? kul ;D jag gör inte det så mkt längre, men intresset för hästar lever kvar! (:

2008-10-11 @ 12:27:19
URL: http://www.blodgrape.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0