Ingen teater

Ikväll blev det ingen teater heller. Tråkigt! För jag hade verkligen sett fram emot det. Det blev ingen teater för att Maria hade migrän. Så det var ju också tråkigt.

Idag på jumpan så var det ganska kul. I alla fall på slutet. Då spelade vi tennis. Sen spelade vi typ rugby också. Jag fattade inte så mycket av det. Man fick bara passa bakåt. Konstigt jag vet!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Inga planer alls. Mamma kanske ska klippa mig. Vi får se hur det blir med det. Jag brukar alltid skjuta på det. Men vi får som sagt se. Undra om det är nåt bra på teven ikväll. Är det  nåt bra på teven? Snälla svara. Eller ni behöver förresten inte det. Jag kan ju kolla på kanaler.se. Det är ju en bra sida tycker jag! Men om det är nåt bra så kan ni ju ändå skriva det. Det är ju inte så svårt att skriva namnet på programmet, och sen trycka på en knapp. Haha!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0