Jumpa

Hej hej!
Idag på jumpan så hoppade vi trampets. Det gick jättebra för mig. För sen typ sjuan så har jag kunnat gjort en volt men inte ställa mig på fötterna efter. Men idag så gick det. Flera gånger också. Men jag tror att det berodde på att vi bara hade en madrass under och inte två som vi alltid har haft innan. Men jag är glad i alla fall. Men det finns ju några i klassen som är helt galna. Jag tänker inte nämna några namn, men det är ganska många. Dom är verkligen asbra! Dom gör typ dubbelvolt med skruv åt båda hållen. Näe men näst intill. Dom är asgalna!

Just nu sitter jag och äter en bulle, mums. Sen blir det väl att jag sitter vid datorn tills middagen. Efter middagen tror jag att jag ska ut och fota lite. Och sen klockan åtta så är det pilates. Det är jobbigt!

Nu vet ni vad jag ska göra resten av kvällen då. Så bra, då slipper jag skriva nåt mer sen. Men det kanske blir lite bilder. Om jag tar några kort sen. Japp, hare bra! För det ska jag.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0