LOV

Äntligen lov! Gud vad skönt. Imorn är det spökvandring, vi ska samlas där kl halv fem. Sen efter den så far jag till pappa. Eller Marre:) Pappa ska i alla fall stå vakt. Och det blev inte så att jag skulle baka.

Idag ska jag göra lite engelska. För jag har inte gjort nå mycket där. Så jag måste jobba ikapp. Sen imorn jobbar jag nog lite med engelskan igen. Och jag gör nog också mattediagnosen. Sen är jag nästan ledig hela lovet. Förutom att jag måste göra HK:n. Men det går nog snabbt. Förhoppningsvis. Antagligen.

Snart är det middag. Eller snart och snart... Om en halvtimme kanske. Men jag börjar redan bli hungrig. För det luktar mat. M u m s !

Ikväll kan jag ju vara uppe nästan hur länge som hellst. Fast jag tror att jag kommer bli väckt imorron bitti. För mamma och Linnea ska ju upp tidigt. Men jag hoppas att jag får vakna av mig själv. För jag vill ju inte vara trött på spökvandringen. För jag är ju där till kl elva. Och sen när jag kommer till Marre så lär ju vi inte gå och lägga oss direkt. Så lite pigg vill man ju vara. Så imorn bitti ska jag sova mycket.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0