Nånting

Ja, hej alla.

Jag har nyss duschat, och sminkat mig. Nu väntar jag på att mitt hår ska bli någorlunda torrt. För jag orkar inte föna det. Efter det så ska jag platta håret, och jaa.. Det är nog vad jag ska göra.

Ikväll blir det bio igen. Med kusinerna den här gången. Vi ska se.. Hmm vad var det. Just det "Guldkompassen". Jag har sett den en gång redan, och den var bra. Men det är ju lite roligare att se den på bio. Så det ska bli kul.

Den här veckan ska jag gå mycket på bio. För det kostar ju bara 10 kronor. Det är ju superbilligt! Så det blir mycket bio för mig. Jag måste ju fråga Marre om vi skulle gå på bio på fredag. För då kanske jag måste köpa biljetter idag. Jag tar och smsar henne nu. Eller snart, för min mobil är nere.

Nu börjar mitt hår bli lite torrare, så nu ska jag ta och platta håret. Men vi hörs. Jag skriver kanske efter jag har plattat mitt hår.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0