Onsdag

Idag har det gått bra för mig. Först på svenskaprovet så fick jag alla rätt. För man fick veta direkt efter vad man fick. Jippi! Sen på Spanskaprovet så gick det också bra. Maxpoäng var 106. För G så skulle man ha 53. För VG skulle man ha 80. För MVG skulle man ha 95. Jag räknade efter och jag hade skrivit så jag max kan få 97. Alltså, om jag har alla rätt av det jag skrev så får jag 97 poäng. D.V.S MVG! Så man får väl hoppas på det då!

Sista lektionen var så dryg. Men det var nog för att det var just sista lektionen. Vi hade NO. Vi kollade på film och läste i böckerna. Så det var inte så jobbigt. Men jag var verkligen trött.

Ikväll blir det ridning för mig. För jag vill hellre rida än gå på bio med Marielle och Sara. Jag tyckte att vi kunde kolla nån annan dag. Men icke. Dom ska gå ikväll i alla fall. Det är premiären på High School Musical.

Gud vad skönt att jag har gjort proven! Och det gick ju bra också! Nu kan jag slappna av. En stund i alla fall. Snart är det massa läxor igen. ZZzzZZZzZzzZZzzzZZzZZzZZZzzZzZZzzZzzzZZZzzZZz

Jag ska försöka att göra läxorna innan lovet. För då är jag ledig på lovet. Det vore skönt. Men först och främst så måste jag fixa spökvandringen. Jag ska i alla fall baka tills då. Bullar blir det nog. Sen ska vi köpa två marshaller(?) också.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det inte 95 för MVG?

2008-10-22 @ 20:59:04
URL: http://themarielleblog.blogg.se/
Postat av: Julia N

Jo det kanske det var. Ska ändra det nu...

2008-10-23 @ 15:46:23
URL: http://amazingjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0