Pilates

Nu har jag kommit hem från pilatesen. Eller jag har varit hemma en stund. Jag har hunnit kollat på ett avsnitt av 2½ men.  Idag på pilatesen så var det jättejobbigt. Om jag nu äns har några magmuskler så är dom väldigt dåliga. Och idag har vi hållt på mycket med magen. Jag kände också att det var jobbigt för benen. Där kommer jag nog att ha träningsverk imorn. Jag hoppas att täningsverken (om jag nu får nån) är över tills på onsdag. För då har jag ridning, och det är jobbigt. Såhär är det för mig:
Måndag: Pilates
Tisdag: Träningsverk
Onsdag: Ridning
Torsdag: Träningsverk och teater
Fredag: Fortsatt träningsverk
Lördag: Vila
Söndag:Vila

Jag har räknat med att jag har träningsverk i en till två dagar. På lördagar så brukar jag ju vara på badet ibland. Och då springer man ju upp för trapperna där hela tiden. Så då kan jag få träningsverk för det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0