Skola

Hej alla!
Idag på skolan hade vi först matte, då var det jättelugnt. Sen hade vi So. Då fick vi veta vilka som vann redovisningen. Det var Jag, Marielle och Sara!!! Det trodde jag aldrig! Vi vann en varsin kexchoklad. Gott! Vi fick också sluta tidigare.Sen hade vi svenska. Då fick vi läsa nåt papper. Sen fick vi sluta. Då slutade vi tidigare också. Efter det var det lunch, spagetti och köttfärssås. Sen var det spanska. Så fick vi också sluta tidigare. Och sist av allt så hade vi NO. Vi hade vikarie. Hon var jättesur. Asstörigt! Vi fick kolla på film. Sen slutade vi tidigare därifrån också.

Nu har jag nyss ätit upp min kexchoklad. Mums! Ska kolla runt lite på internet. Och får jag nån tid över så ska jag nog göra lite mer matte.

Ikväll är det ridning. Nästa gång så ska vi hoppa. Men idag blir det bara vanlig ridning. Men det är ju kul det med. Men så himla jobbigt! Haha, jag vet jag ska inte klaga. Men jag har ju inte använt dom musklerna på jättelänge. Så nu blir det extra jobbigt.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: 9an jag med, grevåkerskolan i hammerdal. vars ligger kastalskolan? O.o

2008-10-08 @ 17:54:47
URL: http://www.blodgrape.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0