Spökvandring

Hej alla!

Tänkte bara påminna er om spökvandringen den 24 oktober. Jag vill ju att ni ska gå! Vi har ju satt upp massa afischer, på storviken, sörgård, i fåker, marieby. Och typ massa andra ställen tror jag. Aja nu kommer ni ihåg det, eller hur?

Även fast inlägget heter spökvandring, så tänker jag skriva om lite andra saker också. Eller om jag kommer på nåt vill säga.

Vad har jag gjort idag?
Jag har varit på skolan som vanligt. På mentorstiden så fick vi hålla på med spökvandringen. Jag och Ebba gick upp till sörgård och satt upp afischer. Sen efter skolan så gick jag hem. Då fikade jag lite. Sen åkte jag och mamma på storviken och satt upp afischer där. Jag tycker det var bra gjort av mig. Jag brukar ju nästan aldrig engagera mig i nåt. Men nu har jag börjat med det mer och mer. Det är ju lite kul ibland. Det beror ju på vad man ska göra. Det här med att sätta upp afischer, det är ju inte så svårt, och det är ganska kul. Så det kunde jag göra.

Hur mår jag idag? Varför? 
Jag mår bra idag, för det har gått bra på skolan idag. Men jag är ganska trött, för det har gått bra för att jag har ansträngt mig mycket. Så då blev jag ganska trött av allt ansträngande.

Vad ska jag göra ikväll?
Jag har faktiskt ingen aning. För Marielle har dans, så henne kan jag inte vara med. Så jag får väl vara hemma. Ha tråkigt.. Eller sitta vid datorn, och teven. Jag har inga speciella planer. Jag vill vara med nån.. Men men.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0