Fotokväll med Marielle

Asså, jag må ju vara duktig på att rimma! Andra gången nu ju. Haha! I alla fall... Jag och Marielle tog med oss en varsin kamera och gick till först elljusan och sen till sjön. Jag tog några fina bilder. Marielle med men dom har ju hon på sin kamera. Jag har mina på datorn nu. Ni ska få några i slutet av det här inlägget. Dom finaste bilderna var i alla fall när Marielle kastade en sten i vattnet. För det var sån fin himmel som speglades i vattnet. ROSA! :)

Idag har jag i alla fall bara vart på skolan. Det var väl så kul som det kan bli på skolan. Eller det kan väl vara roligare. Men vi hade inga prov och så. Sen fick vi ju reda på att vi skulle ha matteläxan till nästa väcka i stället för den här veckan. Och vi har ju vikarie i SO nu i typ tre veckor. Så det blir ju lite skönt. Sen ska vi ju ha Kjell som vikarie i svenska imorn också. Och vi håller ju inte på med nåt i svenska typ. Så det kommer nog bli en ganska easy lektion. Aja, vi har skoljoggen imorn också. Jobbigt, men jag tror jag bara ska gå. Orkar inte springa. Vi kommer ändå att förlora barometern. För tydligen så hade förra 8B legat sist hela förra året. Och vi gamla 8D trodde ju att vi hade legat sist hela förra året. Så det blir ju bra, host.

Men nu ska jag ta och hitta på nåt kul innan mamma kommer hem. Hon har i alla fall köpt en "krage" till mig. Den får jag när hon kommer hem. Så lite längtar man ju. Haha! Men hon kommer nog vilken sekund som helst. Vi får väl se. Här får ni några bilder i alla fall.












 



Herrå

        






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0