Lekt och kollat på film

Det är vad vi har gjort på skolan idag. Vi har oxå lyssnat lite på Arne. Då fick vi oxå se en film. Sen fick vi rast en stund. Efter det så lekte vi nån lek där man skulle sitta i knät på varandra. Inte allt för tråkig. Sen var det lunch, och sen film. Efter det slutade vi, och imorn börjar vi klockan nio igen. Gud vad skönt!

Just nu luktar det gott i hela huset. För mamma bakar bröd. Mums! Jag längtar tills jag får smaka! Det ska bli gott! Men nu ska jag läsa lite bloggar. Även fast dom aldrig uppdaterar. Jag måste hitta lite fler bloggar att läsa. För nu har jag bara tre. Så ibland har ingen av dom uppdaterat. Tråkigt. Tråkigt.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0