Promenad med Marielle

Jag har varit ute och gått med Marielle i nästan två timmar ikväll. Det har varit kul. Vi har pratat om allt och alla. Vi gick till Grytan och tillbaka. Och sen gick vi runt lite i Brunflo. Det var ju lite kul i mörkret, för Marres v i t a skor lyste ju upp hela svergie tror jag. Japp, det är vad jag har gjort ikväll.

Nu har jag hängt ut min jacka på altanen. För den stank rök sen igår. Och imorgon blir det frösöberget. Då måste jag ha regnbrallor med mig. Och sen har jag ju regnjackan på mig. Men det ska nog bli kul. :)

Jag har ju fått det som jag beställde på den här sminkgrejjen som vi hade. Det var: Rengöring, ansiktsvatten & fuktighetskräm. Och nu känner jag mig jätteren och fräsch (stavning?). Jag beställde också blemmish controll eller nåt sånt hette den. Den skulle man he på en finne så torkade finnen ut. Den verkar ju bra!

Nu har jag insett att jag har skrivit om massa olika saker. Och bara lite om varje ämne. Men det är för att jag inte kom på nåt mer att skriva om varje sak. Ja,ja. Nu ska jag inte babbla nåt mer om det. Ni får ha det bra!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0