Ridning

Ja jag var ju på ridning idag. Det gick bra. Vi tränade på skänkelvikningar. Igen... Men det var kul. För vi gjorde saker jag inte har gjort så mycket förut. Och nästa gång blir det hoppning. Jag har typ aldrig hoppat förut. Så det är ju lite spännande. Men jag pratade med ridläraren om det. Och hon sa att vi skulle ta det lite lugnt, med låga hindrer och så. Så jag klarar det nog sa hon. Mest bara bommar skulle det vara. Och om det var nåt som jag inte ville göra så var det bara att ställa sig lite på sidan. Och kolla på medans dom andra gjorde det. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Jag har insett att när vi rider så känns det som att vi just har börjat och sen helt plötsligt så slutar vi. Det går så snabbt.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0