Teater

Idag har Linnea varit på teater. Jag ska det inte nu på torsdag utan nästa. Det kommer bli kul. Men jag hoppas att det är några roliga som går där. För det är tydligen några från kastal som går i den grupp som jag ska gå i. Hoppas att det inte är som det blev för Linnea. Några töntar. Men jag har ju ändå inte planerat att skaffa nya kompisar. Men det är ju alltid kul om det är nån som mig där. Aja, nu ska jag inte tjata mer utan nu ska jag lyssna på musik. Även att jag gör det nu med. Men det är svårt att koncentrera sig när man skriver om man lyssnar på musik samtidigt. Så det blir väl inte så bra skrivet. Men ha en fortsatt trevlig kväll. För det ska jag ha.


När jag såg den här bilden så kom jag på en sak jag måste berätta om. Ni ser ju det skåpet utan lås. Det var mitt förut. Men jag ville inte ha det längre, för dom tre skåpen sitter inte fasst i väggen. Så det är massa folk som välter skåpen och flyttar dom. Så förut stog det på toan. Därför bytte jag. Och nu har jag en bättre plats. För när skåpen vickade så for ju alla grejjer ut ur dom där "facken" inuti. Så det var ju inte så kul om alla saker låg på golvet i skåpet varje gång man öppnade det. Nu har dom skruvat fasst skåpen. Men jag orkar inte byta tillbaka. Det är Karl och Simon som har dom andra två skåpen. Om ni nu undrar varför det står tre skåp lite bredvid dom andra,så är det för att det är en lysknapp där. Jag vet störigt. Men så är det.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0